Precisamos:
cinta adhesiva de cores ou xices.
Polos pasillos da
nosa casa imos colocando liñas polo chan pegando cinta adhesiva de cores e creando
así diferentes percorridos, introducindo pequenas dificultades como curvas e
ángulos. Unha vez os teñamos montados, ensinámosllos ó noso neno/a indicándolle
que debe camiñar por enriba deles sen pisar fóra das liñas e seguindo cada cor.
Intentaremos que a segunda vez o faga un pouquiño máis rápido, e a terceira un
pouco máis. Fixádevos en que non pise fóra da liña. Completamos a tarefa,
realizando o percorrido marcha atrás, ou pasando dunhas liñas a outras baixo a
nosa orde, marcando tempos de remate e facendo así apurar o paso.
Precisamos: Un balde,
auga , moitas tapas e tapóns de diferentes tamaños e formas, un par de
depresores (ou garfos).
Nun balde botamos
auga, e tiramos a remollo as tapas e tapóns. O neno/a deberaos retirar da auga
coa axuda de dous depresores. Canta máis variedade haxa de formas mellor para
complicar a tarefa un pouco.
Proposta 3. “Ata a meta”
Precisamos: plastilina
ou cinta adhesiva, un pelota pequena sen demasiado peso e unha palliña de
beber.
Nunha
superficie lisa, sen pendentes, reservamos un anaco. Collemos un cachiño de
plastilina e axudamos ó neno/a a facer “churros”. Cando teñamos unha cantidade
xeitosa, o adulto deseña un pequeno circuíto, que inclúa curvas dándolle ó
sendeiro diferentes direccións (vale parecido ó do modelo). A idea é que o
neno/a sexa capaz de levar a pelota dándolle pulos cos seus sopridos a través
da palliña ata a meta. Ó principio vailles custar moito, pero pouco a pouco
irán controlando a intensidade de sopro e movendo a palliña para darlle
direccionalidade. Se ó cabo dun anaco e tras recibir axuda do adulto, segue sen
avanzar na tarefa, deixamos a palliña, e levamos a pelota dándolle pequenos
impulsos co dedo.
No hay comentarios:
Publicar un comentario